SÄHKÖPOSTIMARKKINOINTI
Sähköpostimarkkinointi on tehokkainta, kun kampanjat ovat tarkasti kohdennettuja ja sisältö vastaanottajaansa kiinnostavaa. Myös visuaalinen puoli on tärkeässä roolissa, sillä kuva todella ”kertoo enemmän kuin tuhat sanaa” ja vaikuttaa sähköisen markkinoinnin tehoon huomattavasti. Sähköpostimarkkinointi on tehokkain tapa kasvattaa myyntiä nykyisille asiakkaille ja parantaa asiakasuskollisuutta.
SOMEN YLLÄPITO
Sähköisessä markkinoinnissa läsnäolo sosiaalisessa mediassa ulottaa yrityksesi palvelupolun uudelle tasolle. Kiinnostavalla sisällöllä tulet osaksi asiakkaittesi arkipäivää ja voit lisätä näkyvyyttäsi kustannustehokkaasti ja helposti. Autamme sinua löytämään sinulle sopivimmat sosiaalisen median kanavat ja tuotamme asiakkaillesi lisäarvollista ja kiinnostavaa sisältöä valittuihin kanaviin.
Sosiaalisen median kanavien kautta voit lisätä liikennettä sivuillesi ja ohjata asiakkaittasi tutustumaan tuotteisiisi tai palveluihisi. Kohdennettu some-sisältö puhuttelee kohderyhmiäsi oikein ja call-to-action -pohjainen sisältö vilkastuttaa liiketoimintaasi.
HAKUSANAMAINONTA
Sähköinen markkinointi ja hakusanamainonta on kohdistettua ja kustannustehokasta mainontaa, jonka tulokset näet reaaliaikaisesti. Hakusanamainonta tuo mainoksesi näkyviin, kun joku hakee tuotteistasi tai palveluistasi tietoa. Toisin kuin esimerkiksi printti- tai televisiomainonta, hakusanamainonta tavoittaa ihmisen juuri sillä hetkellä, kun he osoittavat kiinnostusta aiheeseen. Hakusanamainonta onkin tehokas tapa hankkia sivustolle relevantteja kävijöitä, sillä mainokset näkyvät juuri silloin, kun ihmiset etsivät tuloksia tiettyjen sanojen perusteella. Hakusanamainosten näyttäminen perustuu tarkoin valittuihin avainsanoihin ja mainokset sijoittuvat hakukoneissa näkyvälle paikalle.
FACEBOOK MAINONTA
Facebook-mainonnalla tarkoitetaan Facebookissa tapahtuvaa tehokasta digimarkkinointia. Facebook-mainonta ohjaa kävijän tykkäämään yrityksen Facebook-sivustosta tai ohjaa kävijän Facebookin ulkopuoliselle sivulle. Facebook-mainonta perustuu siihen kuka ja minkälainen ihminen mainoksen näkee, ei siihen millä sivustolla hän on.