RESPONSIIVISUUS
Responsiivisella nettisivulla tarkoitetaan nettisivua, joka tunnistaa kävijän käyttämän laitteen ja muuttuu automaattisesti käyttäjän päätelaitteelle sopivaksi – kännykällä ja tabletilla näkyvät siis eri versiot sivusta kuin tietokoneella. Samalla nettisivu voi tarjota mm. erilaiset ”call to action”-napit mobiilille, tabletille ja tietokoneelle, vaikkapa niin, että mobiilin nappi soittaa yritykseen kun muilla laitteilla päätyy yhteydenottolomakkeeseen. Responsiivisella sivustolla navigointi on vaivatonta, sisältö on helposti saatavilla ja luettavissa, eikä käyttäjän tarvitse erikseen suurentaa tai zoomailla näkymää.
HAKUKONEOPTIMOINTI
Hienoinkaan kotisivu ei tuota yritykselle lisäarvoa, jos asiakkaat eivät sitä löydä. Siksi sinun kannattaa varmistaa, että hakukoneet löytävät kotisivusi. Yrityksesi saa kohderyhmän kävijöitä sivustolle ja oikein toteutettu hakukoneoptimointi maksaa itsensä takaisin. Hakukoneoptimoinnin eli SEO:n tarkoituksena on nostaa sivustoa Googlen ja muidenkin hakukoneiden “orgaanisissa” eli maksamatta näkyvissä tuloksissa näkyväksi hakutulosten ensimmäisellä sivulla ja mielellään sen ensimmäisten tulosten joukossa. Pelkästään hyvällä hakukoneoptimoinnilla voi saada pelkällä ajan käytöllä tuhansia uusia kävijöitä nettisivuilleen. Liikennettä hankkimalla saa uusia liidejä ja lopulta asiakkaita!
MARKKINOINTIKAMPANJA
Markkinointikampanja on kuin tarinoiden kettu – se on viekas, kekseliäs ja tuloksellinen. Lupaamme, että luomme sellaisia kampanjoita, jotka muistetaan yrityksesi parissa pitkään – nimenomaan positiivisessa mielessä. Luomme tarinan, joka vahvistaa valittua yrityskuvaa ja saa kohderyhmän liikkeelle lompakkojen ja luottokorttien kanssa. Asiakkailtamme on loppunut myytävä useammin kuin kerran.
KÄVIJÄSEURANTA
Kävijäseuranta eli analytiikka kattaa kaiken verkkosivuston tapahtumien mittaamiseen ja tarkasteluun liittyen. Kävijäseuranta antaa tietoa, jonka avulla saat kotisivut tukemaan yrityksesi toimintaa haluamallasi tavalla. Yksinkertaisimmillaan tämä tarkoittaa sivustolla jonain tiettynä ajanjaksona käyneiden kävijöiden määrän tarkastelua, monimutkaisemmat sovellukset voivat puolestaan auttaa esim. löytämään syitä, miten verkkokaupassa vierailevat kävijät saataisiin ostamaan enemmän ja useammin.